Retur og reklamasjon

Avbestilling
Dersom du ønsker å avbestille varene kan du sende oss en epost i.la av samme dag som varen er bestilt, så vil vi ta hånd om dette. 

Reklamasjon
Dersom det foreligger en mangel ved varen, må du innen rimelig tid etter at du oppdaget den, gi oss skriftlig melding (e-post) om at du vil påberope deg mangelen. pysjn vil da gi deg informasjon om hva du skal gjøre videre. Reglene om reklamasjon finnes i Lov om forbrukerkjøp (forbrukerkjøpsloven).

Angrerett
I følge angrerettloven gjelder angrefristen fra den dagen kjøperen mottok varen og 14 dager fremover. Dersom du vil angre på kjøpet, returnerer du varen i samme stand som du mottok den og legger ved utfylt angrerettsskjema (som kan etterspørres ved henvendelse). Kunden (kjøper) betaler da returporto. Dersom kjøper ikke har mottar angreskjema innen rimelig tid på papir eller epost, eller annet varig medium, utvides angrefristen til 3 måneder. Angreskjemaet skal være ferdig utfylt med informasjon når skjemaet mottas. Angreretten gjelder ved forbrukerkjøp, salg til foretak innbefattes ikke av forbrukerkjøpsloven.

Alle returer sendes til:
pysjn as
roevegen 52B
3803 Bø

Alle ordre vil bli refundert tilbake til kunden normalt i.la 14 dager etter pakken er mottatt fra kunden hos pysjn.