Retur og reklamasjon

Avbestilling
Dersom du ønsker å avbestille varene kan du sende oss en epost ila. av samme dag som varen er bestilt, så vil vi ta hånd om dette. 

Reklamasjon
Dersom det foreligger en mangel ved varen, må du innen rimelig tid etter at du oppdaget den, gi oss skriftlig melding (epost) om at du vil påberope deg mangelen. Pysjn vil da gi deg informasjon om hva du skal gjøre videre. Reglene om reklamasjon finnes i Lov om forbrukerkjøp (forbrukerkjøpsloven).

Angrerett
I følge angrerettloven gjelder angrefristen fra den dagen kjøperen mottok varen og 14 dager fremover. Dersom du vil angre på kjøpet, returnerer du varen i samme stand som du mottok den. Kunden (kjøper) betaler da returporto.

Alle returer sendes til:
HH Gruppen AS
Kleiverudveien 97
3086 Holmestrand

Alle ordre vil bli refundert tilbake til kunden normalt ila. 7 dager etter pakken er mottatt fra kunden hos pysjn.